لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
رستوران بی صندلی اتلتیكو بلای جان یووه می شود؟!

رستوران بی صندلی اتلتیكو بلای جان یووه می شود؟!

زيركي، شخصيت متعصب و شيوه تاكتيكي خاص ديه‌گو سيمئونه سرمربي اتلتيكو مادريد دست‌مايه بازيكن سابق بيانكونري‌ها قرار گرفته تا او هشداري جدي به بازيكنان و كادرفني بانوي‌پير براي رويارويي مقابل تيم تحت هدايت بدهد.

 

دومنیكو ماروكینو هافبك سابق یوونتوس در سال 1979 تا 1983 میلادی در گفتگو با Radio Sportiva با اشاره به ستاره‌های هجومی یوونتوس با ستاره‌های پیشین رقابت‌های سری A، یوونتوس را به هوشیاری در دیدار مقابل اتلتیكو مادرید فراخواند.

 

 

كریستیانو رونالدو به شدت مرا یاد جانلوكا ویالی و روزهایی كه او در یوونتوس حضور داشت می‌اندازد. ویژگی‌های رهبری آنها در زمین و شیوه گلزنی‌هایشان شباهت‌های فراوانی با یكدیگر دارد. در سوی دیگر دیبالا نیز برایم تداعی‌گر آلوارو ركوبا در اینترناتزیوناله است، هرچند ویژگی‌های فیزیكی‌شان با هم تفاوت‌ دارد.
دیدار مقابل اتلتیكو مادرید برای یووه به هیچ‌عنوان آسان نخواهد بود؛ در شیوه تاكتیكی دیه‌گو سیمه‌ئونه شاید شما اغلب تیم برتر میدان باشید اما در نهایت ممكن است به عنوان تیم برنده از زمین خارج نشوید. مثل اینكه به یك رستوران بسیار خوب بروید اما نتوانید یك صندلی برای نشستن پیدا كنید.
سیمه‌ئونه یك مربی شجاع اما در عین‌حال بدجنس است كه می‌تواند بهای سنگینی به یووه تحمیل كند. بیانكونری‌ محكوم به حركت در ریتم مدنظر سرمربی‌اش در طول 180 دقیقه است، یك لغزش كوچك با وداع از لیگ قهرمانانِ امسال همراه خواهد بود. با این همه شانس یووه برای عبور از اتلتیكو را 60 به 40 پیش‌بینی می‌كنم.

 

گفتنی است دیدار رفت تیم‌های یوونتوس و اتلتیكو مادرید در چارچوب مرحبه یك‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، ساعت 23:30 روز چهارشنبه یكم اسفندماه در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی شهر مادرید برگزار می‌شود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: